Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 příspěvky - 1. až 4. (celkem z 4)
  • Autor
    Příspěvky
  • Dudík Antonín RNDr.
    Účastník
    Počet příspěvků: 88

    V Aši provozuje nonstop lékárnu , t.j. 24/7 svátky i víkendy lékárník úderník. Je tam sám a furt jede. Jmenuje se Koštál, ale podle mne je to nesmrtelný Kostěj 🙂 🙂

    Chromá Eugenie PharmDr.
    Účastník
    Počet příspěvků: 2

    Hezky jste popsal všechny možné varianty,ale pak by mělo být jasné přin expedici receptů,že zemřel v den jeho úmrtí ,né až po týdnu.Není to chyba lékárny,ale úředních postupů.

    Krásl Otmar PharmDr.
    Účastník
    Počet příspěvků: 27

    Tak jednak léky vydané na recept pro pacienta vám pojištovna nevrátí, protože je má bohužel zemřelý pacient doma, ale neproplatí vám nafakturované recepty. Rcepty vyexpedované v den úmrtí pacienta pojišťovna proplácí, tzn. dopoledne jsou recepty realizovány, odpoledne či večer pacient zemře, pojišťovna proplatí. V další den nebo dny pacient již sám nemůže recepty realizovat, neboť je mrtev, ale mohou je vyzvednout nezodpovědní pozůstalí.
    Jiná situace nastává, pokud léky pro pacienta nemáte na skladě a musíte objednat, pacient stále nejde, receptům hrozí propadnutí a vy tedy tyto recepty realizujete v naději, že se pacient pro ně časem zastaví. A on se už nezastaví. Tak vám zase léky zůstanou v lékárně, recepty nikdo neproplatí, doplatky nikdo nezaplatí atd.
    Obávám se, že žádné přechodné období pro možnost proplácení zdravotní péče po úmrtí pacienta není možné, lze léčit jen živé. To máte jako s ukončením či přerušením zdravotního pojišťění, jakmile uplyne pojistné období na den přesně, nikdo vám už nic neproplatí.

    Chromá Eugenie PharmDr.
    Účastník
    Počet příspěvků: 2

    Dobrý den,
    ted se nám často stává,že léky vydané na recept pro pacienta nám pojištovna vrátí z důvodu,že pacient zemřel.To ale v době expedice nebylo zřejmé,protože prodleva je asi 7denní než se to dostane do systému.Léky jsou vydané a tudíž to uhradí lékárna ačkoli není vinna na její straně.Nebylo by možné to projednat na úrovni pojištoven,aby tolerovaly to časové prodlení.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 příspěvky - 1. až 4. (celkem z 4)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.