Reklamace údajně neúplného baleni lp

Reklamace údajně neúplného baleni lp

Dobrý den, rádi bychom se zeptali jak postupovat za situace, kdy se pacient vrátí po určité době do lékárny a tvrdí, že dostal neúplné balení.(Hypnogen, antikoncepce, atd.) Děkuji za odpověď.



Pokud pacient skutečně neprokáže, že jste mu vydali necelé balení, pak nemá žádný nárok. Prokazovat to bude ovšem velmi těžko, takže to bude spíše na Vás, jestli tuto možnost připustíte. Třeba proto, že budete vědět, že nějakou shodou okolností šlo skutečně o necelé balení.
 
Mgr. MUDr. Jaroslav Maršík
 

Sdílet článek:

Související články

  • Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.

  • Náplně práce

    Náplně práce

    Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?

  • Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?