Reklamace a poštovné

Reklamace a poštovné

Dobrý den, dnes nám přišel balík od jedné zákaznice s odsávačkou mateřského mléka, kterou si u nás 20.5.2013 zakoupila. Uvádí,že bydlí ve Šternberku a tím pádem nám musela zaslat odsávačku balíkem České pošty. Požaduje po nás zaslání částky za poštovné na její účet.( Uvedla v souladu se zákonem § 509 OZ.) Zatím nevím, zda je její reklamace oprávněná či nikoli, budu teprve reklamaci vyřizovat s dodavatelem. Má na toto právo ? Děkuji velice za Vaši odpověď. Laššáková J. , lékárna Melissa Stříbro



Zákaznice postupuje správně. Nárok na náhradu nákladů spojených s přepravou má. Bude-li reklamace uznána, náklady uhraďte.

Mgr. MUDr. Jaroslav Maršík

Sdílet článek:

Související články

  • Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.

  • Náplně práce

    Náplně práce

    Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?

  • Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?