![Kříž – náhledový obrázek](https://lekarnici.cz/wp-content/uploads/2023/02/placeholder_ver2.jpg)
Zajímalo by mne, jak bezproblémově vyřešit přestěhování lékárny do nové provozovny (osvědčení...). Děkuji za odpověď.
Při stěhování lékárny do nové provozovny se postupuje stejně jako při vytvoření nové lékárny. Potřebujete vyjádření SÚKLu, schválený Hygienický a provozní řád, změnu Registrace NZZ u příslušného krajského úřadu a také osvědčení pro vedoucího lékárníka a odborného zástupce od Komory.
PharmDr. Martin Kopecký
Související články
Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp
Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.
Náplně práce
Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?
Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu
Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?