Vyhláška o věcném a technickém vybavení lékáren
Dobrý den, podle nové Vyhlášky o věcném a technickém vybavení lékáren mi není zcela jasné,kolik židlí je povinnost mít v oficině.Měla jsem za to,že dvě, ale nyní to není blíže specifikováno.Řeším nedostatek místa,ale nevím, jestli tedy mohu mít jen jednu židli..Děkuji za odpověď.
Vyhláška uvádí doslova „…prostor pro veřejnost vybavený židlemi…“. Židle jsou uvedeny v množném čísle, a proto dikci vyhlášky nenaplníte jen jednou židlí. Budete-li mít alespoň dvě, bude vše v pořádku.
Mgr. MUDr. Jaroslav Maršík
Související články
Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp
Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.
Náplně práce
Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?
Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu
Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?