Dobrý den, chtěla bych se zeptat -musí mít výdejna zvlášť vypracovaný provozní a hygienický řád, nebo stačí tyto dokumenty okopírovat z "domovské" lékárny? Jaké další dokumenty je nutné přenést do výdejny, či jsou vyžadovány kontrlou SUKLU.Děkuji za odpověď.
Měl by být jeden společný provozní řád a v něm všechny potřebné informace. Co se liší v lékárně a ve výdejně musí být uvedeno jde např. o provozní dobu nebo rozsah činností.
Hygienický a sanitační řád může být taky společný, ale měl by být k dispozici na obou pracovištích a měl by konkretizován co a jak se dělá v lékárně a co ve výdejce (příprava léčiv, likvidace odpadů, …).
 
Mgr. Hana Šnajdrová
nemocniční lékárna FTNsP

Sdílet článek:

Související články

  • Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.

  • Náplně práce

    Náplně práce

    Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?

  • Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?