Dobry den. Chcem sa spytat, ako sa ma spravne postupovat […]

Dobry den. Chcem sa spytat, ako sa ma spravne postupovat v pripade, ze pacientovi u nas v lekarni doobjednavame liek (chybajuce balenie, liek, ktory nemame skladom). Mozme vydat takyto liek po uplynuti doby platnosti receptu? Ma pacient pravo, ked pride napr. po viac ako mesiaci, prip. aj viac vyzadovat vydanie lieku? Podla mna nie a poistovna by nam takyto recept nepreplatila. Dakujem za odpoved.


Lék musí být vydán v době platnosti receptu, tj. žádost pacienta po uplynutí této doby je bezpředmětná.Je též naprosto zřejmé, že takový recept by pojišťovna neproplatila.
Mgr. Jiří Kotlář

Sdílet článek:

Související články

  • Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.

  • Náplně práce

    Náplně práce

    Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?

  • Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?