Není nám jasno, jak je to myšleno s OPAKOVACÍMI recepty. Pacienti i lékaři si to vykládají tak, že si pacient odnese po zaplacení poplatku 30Kč a ev. doplatku lék spolu s receptem, na kterém my vyznačíme výběr léku . Je nám líto , ale musíme trvat na tom, aby nám ještě někdo uhradil ten rozdíl. Umím si představit, že si píšeme výpisy, ale to poměrně zdržuje. Máte jiné řešení.


Už bylo odpovídáno, stejně tak najdete informace v diskuzi.

Princip je skutečně postaven na tom, že pro účely vyúčtování si lékárna vystaví výpis při uskutečněném výdeji. Původní recept zůstává pacientovi a lékárník na něj musí vyznačit, že výdej byl realizován.

Jiné řešení, pokud nechceme myšlenku opakovacího receptu zcela zavrhnout, nemáme. Pokud máte nápad, rádi se budeme inspirovat, připomínkové řízení je teď v běhu.

Mgr. Jiří Kotlář

Sdílet článek:

Související články

  • Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.

  • Náplně práce

    Náplně práce

    Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?

  • Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?