![Kříž – náhledový obrázek](https://lekarnici.cz/wp-content/uploads/2023/02/placeholder_ver2.jpg)
Vzhledem k tomu, že zmiňujete nedávnou inventuru, máte zřejmě na mysli ochranu Vašich práv v souvislosti s uzavřením dohody o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených zaměstnanci k vyúčtování. Zákoník práce stanoví, že inventarizace se provádí mimo jiné i při uzavření dohody. Mělo by být především ve Vašem zájmu inventarizaci provést. Při případném budoucím schodku budete své zanedbání řádné inventarizace jen obtížně prosazovat jako důvod, pro který byste měl být zproštěn své odpovědnosti. Bližší podmínky uzavření dohody o odpovědnosti a inventarizace naleznete v §§ 252 až 254 zákoníku práce.
Mgr. MUDr. Jaroslav Maršík, právní poradce ČLK
Související články
Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp
Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.
Náplně práce
Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?
Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu
Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?