![Kříž – náhledový obrázek](https://lekarnici.cz/wp-content/uploads/2023/02/placeholder_ver2.jpg)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jaké náležitosti jsou třeba při předávání(prodej+změna odborného zastupce)již zavedené lékárny.Dále jaké dokumenty potřebuji,pokud budu majitelem lékárny jako fyzická osoba(živnostenský list atd.)děkuji N.Pokorná
Jedná se o novou žádost o osvědčení. Formulář je na webových stránkách lékárníků, o osvědčení žádá lékárník-člen komory. Formulář má na str. 4 seznam dokladů a je uvedeno v jaké formě . Je nutno seznam dodržet. Dále na webu v kolonce formuláře str. 2 je též hotový předtisk pro vzdání se osvědčení současného /příp. osvědčení současných, která se k věci vztahují/.
Jako první se k žádosti o osvědčení vyjadřuje příslušné okresní sdružení lékárníků. Pak se žádost předává sekretariátu ČLnK.
Milena Záhorová
Milena Záhorová
sekretariát ČLnK
Související články
Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp
Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.
Náplně práce
Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?
Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu
Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?