Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jaké náležitosti jsou třeba při předávání(prodej+změna odborného zastupce)již zavedené lékárny.Dále jaké dokumenty potřebuji,pokud budu majitelem lékárny jako fyzická osoba(živnostenský list atd.)děkuji N.Pokorná
Jedná se o novou žádost o osvědčení. Formulář je na webových stránkách lékárníků, o osvědčení žádá lékárník-člen komory. Formulář má na str. 4 seznam dokladů a je uvedeno v jaké formě . Je nutno seznam dodržet. Dále na webu v kolonce formuláře str. 2 je též hotový předtisk pro vzdání se osvědčení současného /příp. osvědčení současných, která se k věci vztahují/.
Jako první se k žádosti o osvědčení vyjadřuje příslušné okresní sdružení lékárníků.  Pak se žádost předává sekretariátu ČLnK.

Milena Záhorová
sekretariát ČLnK

Sdílet článek:

Související články

  • Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.

  • Náplně práce

    Náplně práce

    Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?

  • Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?