Za jakých okolností a po jakou dobu má pacient právo vrátit zboží a žádat zpět hotovost po nákupu či výdeji v lékarně. ( pomůcky, kosmetika, doplňky, léky) Děkuji za odpověď.

 

 

U sortimentu "NEléky" záleží na vás. Pro ilustraci lze použít třeba postup z TESCO. Do 8 dnů bez udání důvodu. Ale to je TESCO.

Pro reklamace podle reklamačního řádu. (zboží s vadou) 

Pokud ho nemáte, pak podle zák č 513 1991 sb. obchodní zákoník § 409-470.

Pro léky platí ovšem jiná pravidla. Po výdeji a následném přijetí do lékárny už jen jako nebezpečný odpad. zákon 378/2007 §88 odst 1 a 2

 

Sdílet článek:

Související články

  • Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.

  • Náplně práce

    Náplně práce

    Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?

  • Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?