Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak správně postupovat v případě, kdy lékárně pojišťovna vrátí recept z důvodu chyby v RČ. V eReceptu ho neopravíme, s lékařem se domluvíme, že vystaví eRecept nový,se správným RČ, ale jak potom takovýto recept pojišťovně správně fakturovat? Předem děkuji za odpověď.

Dobrý den, jediný možný způsob – zrušit výdej na původní e-recept, což by měl váš SW umožnit a provést tedy následný výdej na nový, správný e-recept. Pro informaci si samozřejmě v rámci SW udělat poznámky o vazbě/opravách navzájem.

Mgr. Jiří Kotlář

Sdílet článek:

Související články

  • Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.

  • Náplně práce

    Náplně práce

    Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?

  • Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?