Dobrý den, mám dotaz ohledem zápočtového listu. Lékárna k 1.12.změnila provozovatele.Vše v danom stave přešlo na nového provozovatele,takže i pracovní smlouvy, úvazky... Bývalý provozovatel a současne zaměstnavatel tvrdí, že šlo o odprodej části podniku a za této situace zápočtové listy nevydáva.Je to v souladě s legislativou? Může /musí?/současný provozovatel a zaměstnavatel vydat zápočtový list zaměstnancům za období, kdy sice pracovali ve stejné lékárně , ale u jiného zaměstnavatele?


Ve vašem případě došlo k tzv. přechodu práv a povinností z pracovněprávních vztahů, jinými slovy, došlo ke změně v osobě vašeho zaměstnavatele. Nedošlo ale k ukončení a novému vzniku pracovního poměru. Váš pracovní poměr je stále jeden a tentýž. Proto není dosavadní zaměstnavatel povinen vám vydat zápočtový list (správně potvrzení o zaměstnání).
Mgr. MUDr. Jaroslav Maršík, právní poradce ČLK

 

 

 

Sdílet článek:

Související články

  • Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Rezervace léků zasláním identifikátoru eRp

    Pokud mám na webových stránkách umístěn odkaz, přes který může pacient zadat kod e-receptu a tímto si ho objednat a posléze osobně vyzvednout, je to v pořádku? A pokud si udělá rezervaci přes portál Pilulky ke mně do lékárny, je to v pořádku? E-shop nemám, zásilkový výdej také ne.

  • Náplně práce

    Náplně práce

    Z jaké legislativy plyne, že na lékárně mají být pro zaměstnance náplně práce?

  • Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Uchovávání léčivých přípravků v místnosti příjmu

    Je pravda, že v místnosti označené dle schváleného plánku SÚKLem jako příjem nesmí být současně na policích skladované registrované léky ? PZT (inko pomůcky), potravní doplňky, kosmetika tedy ano? Co mohu skladovat na příjmu, aby to při kontrole SÚKLu prošlo? A lednička - mám ji z příjmu přesunout do skladu?